Advies Metrocov aan MRDH over reclame op R-net bussen

Advies Metrocov aan MRDH over reclame op R-net bussen

De leden van het metrocov hebben met belangstelling kennis genomen van de adviesaanvraag reclame R-netvoertuigen d.d. 21 maart jl. waarin ons eerder die dag gegeven commentaar is verwerkt. Wij ondersteunen de voorstellen in deze adviesaanvraag maar stellen voor expliciet op te nemen dat alle ramen vrij moeten blijven van reclame.
Dan geldt het ook voor zijramen, indien aanwezig.

Download hier het advies

Advies Metrocov aan MRDH over reclame op R-net bussen

Andere adviezen

Naar het adviezenoverzicht

Metrocov accepteert de afschaling van de dienstregeling van HTM niet

In onze vergadering van 12 februari jl. kwam de net bekend geworden afschaling van de HTM-dienstregeling aan de orde. Wij hebben er kennis van genomen dat de MRDH als concessieverlener deze afschaling niet accepteert.

Lees hier het volledige advies.

 

 

Lees verder

Advies concessie-eisen en distributievisie OV-Pay

Op 19 september jl. heeft het Metrocov zich verdiept in de voorgestelde aangepaste concessie-eisen/definities op grond van Ovpay en de vernieuwde distributievisie.

Lees verder

Metrocov geeft advies over de adviesaanvraag Tarieven OV 2024

Op 19 september jl. heeft het Metrocov zich in voltallige bezetting beraden over uw adviesaanvraag Tarieven OV 2024. Hierbij kan ik u mededelen dat wij de voorgestelde verhoging van 11,72% afwijzen.

Lees verder

Begrip en kanttekeningen bij adviesaanvraag TOP en vervoerkundige wijzigingen 2024

Op de vergadering van het Metrocov op 27 juni is gesproken over een aantal adviesaanvragen aangaande tijdelijke veranderingen in 2023 en 2024. Met name personeelsgebrek is een reden voor deze veranderingen. Metrocov begrijpt de noodzaak ervan en steunt het voorstel om toch 100% van het beschikbare MRDH-budget vrij te maken aan vervoerders RET, HTM en EBS.

Lees verder

Heeft u als reiziger praktische vragen over het openbaar vervoer?

Onze contactgegevens

Klachten over in principe tijdelijke zaken bijv. vanwege een omleiding, de verlichting in een bushokje die het niet doet of een afvalbak die ontbreekt stuurt het METROCOV door naar de verantwoordelijke organisatie (vervoerders, MRDH, gemeente). Klachten over het OV kunt u ook richten aan de OV-Ombudsman of de klantenpanels van de vervoerders in de Metropoolregio.

HTM

RET

EBS

Connexxion

Klantenservice
Lijnennetkaart
Klantenpanel

Klantenservice
Lijnennetkaart
Klantenpanel

Klantenservice (Haaglanden)
Klantenservice (Voorne-Putten-Rozenburg)
Lijnennetkaart (Haaglanden & Voorne-Putten-Rozenburg)
Lijnennetkaart (Delft)

Klantenservice
Lijnennetkaart

Heeft u als reiziger vragen over één van de genoemde thema's? Stel u vraag dan bij een van de aangesloten organisaties.

Heeft u als gemeente of vervoerder in onze regio vragen?

Stel uw vraag via het contactformulier